Specialistai

  • VISUOMENĖS SVEIKATOS SPECIALISTĖS LAUROS JODKAITĖS  DARBO LAIKAS 

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

    -

    -

    8.00-14.15

    8.00-14.15

    -

    Pietų pertrauka

    -

    12.00-12.30

    12.00-12.30

    -

    Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto funkcijos: 1. Sveikatinimo veiklos metodinių konsultacijų mokytojams, mokiniams, jų tėvams teikimas; 2. Informacijos sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo klausimais teikimas ir šios informacijos sklaida (mokyklos stenduose, renginiuose ir pan.) mokyklos bendruomenei; 3. Mokyklos sveikatinimo projektų (programų) rengimo inicijavimas ir dalyvavimas juos įgyvendinant; 4. Pagalba mokiniams ugdant sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius; 5. Pagalba kūno kultūros mokytojams komplektuojant fizinio ugdymo grupes, informacijos dėl mokinių galimybės dalyvauti sporto varžybose teikimas kūno kultūros mokytojams; 6. Informacijos apie kasmetinius mokinių sveikatos profilaktinius patikrinimus kaupimas ir apibendrinimas; 7. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų specialistų rekomendacijų dėl mokinių sveikatos pateikimas klasės auklėtojui (mokytojams) ir šių rekomendacijų įgyvendinimo priežiūra mokykloje; 8. Dalyvavimas mokyklos socialinės pedagoginės pagalbos teikimo komandoje; 9. Informacijos visuomenės sveikatos centrui teikimas, įtarus užkrečiamąją ligą ar apsinuodijimą mokykloje; 10. Pirmosios medicinos pagalbos teikimas.
  • MOKYKLOS SOCIALINĖS PEDAGOGĖS RŪTOS ŠULIAUSIKIENĖS  DARBO LAIKAS 

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

    8.00- 16.00

    8.00-15.30

    8.00-16.30

    8.-15.00

    8.00-15.30

    Pietų pertrauka

    12.00-12.30

    12.00-12.30

    12.00-12.30

    12.00-12.30

    12.00-12.30

    SOCIALINIO PEDAGOGO PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS
    Socialinio pedagogo veiklos turinys:
    • dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais;
    • vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais, vaikams kylančiais sunkumais (pvz.: mokymosi sunkumai, elgesio ar mokyklos lankymo problemos);
    • inicijuoja, organizuoja socialinius projektus bei vykdo prevencines programas;
    • kartu su klasės vadovais, kitais ugdytojais padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti vaiką, jo socialinius įgūdžius; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi  sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą;
    • bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų; padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą; teikia siūlymus, kaip būtų galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką;
    • kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį-informacinį darbą. Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis vyriausybinėmis ir nevyriausybinėmis įstaigomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą;
    • tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį; organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę;
    • atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
    • lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės auklėtojas neturi tam galimybių.
    Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje:
    • analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
    • nagrinėja mokinių nenoro lankyti mokyklą, mokyklos nelankymo, baimių eiti į mokyklą, nesėkmingo mokymosi priežastis, imasi veiksmų, padedančių sugrąžinti vaikus į mokyklą ir sėkmingai mokytis;
    • analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų  atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės vykdymą; teikia rekomendacijas mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas;
    • konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, mokyklos lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais;
    • teikia pasiūlymus Mokyklos direktoriui dėl socialinės paramos (maitinimo, aprūpinimo mokinio reikmenimis ir kt.) mokiniams teikimo.
    Mokiniai ir jų tėvai gali kreiptis į socialinę pedagogę, jei:

    mokykloje vaikas susiduria su mokymosi ar kitais sunkumais, kurių jis vienas ar kartu su tėvais nėra pajėgus išspręsti;

    • kyla klausimų ar neaiškumų dėl nemokamo maitinimo mokykloje;
    • mokykloje mokinys patiria patyčias ar fizinį smurtą;
    • mokykloje vaikas turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
    • reikalinga informacija apie įstaigas, teikiančias socialinę, psichologinę ar kitą pagalbą vaikui;
    • siekiama efektyvesnio bendradarbiavimo su mokytojais, mokiniais ar kitų institucijų specialistais.
    Mokytojai gali kreiptis į socialinę pedagogę, jei:
    • pastebi, kad mokinys turi mokymosi ir/ar elgesio problemų;
    • reikalinga pagalba sprendžiant mokiniui ar mokinių grupei mokykloje iškilusias problema, sunkumus;
    • mokiniui ar mokinių grupei reikalinga socialinė-pedagoginė pagalba;

     

  • MOKYKLOS SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS RENATOS ADOMAVIČIENĖS DARBO LAIKAS

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

     (11,5)

    -

    8.00-13.00

    8.00-13.00

    17.00-18.30

    -

    Pietų pertrauka

    -

    -

    -

    -

    -

     

    SPECIALIOJO  PEDAGOGO PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS

    Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – užtikrinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymo(si) veiksmingumą.

    Įvertinimas, problemos nustatymas
    • atlieka mokinių pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
    • nustato mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius;
    • vertina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio pažangą.
    Specialiosios pedagogės pagalbos teikimas
    • padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti dalyko programą, užpildyti jų programinių žinių spragas (su mokiniu dirbama pamokų metu, specialiojo pedagogo kabinete); 
    • atsižvelgdama į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus, lavina jo gebėjimus, sutrikusias funkcijas.
    Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje
    • ruošia dokumentus Vaiko gerovės komisijai;
    • ruošia dokumentus siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui į Pedagoginę psichologinę tarnybą.
    Mokyklos bendruomenės narių konsultavimas, švietimas
    • konsultuoja mokinių tėvus, vaikų ugdymo ir specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais;
    • konsultuoja mokytojus, mokinių specialiųjų poreikių tenkinimo klausimais, pataria, kaip pritaikyti mokomąją medžiagą ir metodines priemones, pritaikyti ir/ar individualizuoti bendrąsias programas;
    • šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
    Kita veikla
    • rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones;
    • pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus.
    Tėvai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei:
    • vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
    • vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą;
    • patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas keičia, praleidžia raides;
    • sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą.
    Mokytojai gali kreiptis į specialiąją pedagogę, jei:
    • iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
    • reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus, mokymo priemones;
    • iškilo kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
  • MOKYKLOS LOGOPEDĖS AIDOS DAUGĖLIENĖS  DARBO LAIKAS

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

    11.00-15.00

    10.00-16.00

    11.00-15.00

    11.00-.15.00

    11.00-16.00

    Pietų pertrauka

    -

    -

    -

    -

    -

    MOKYKLOS LOGOPEDĖS VIKTORIJOS VAIDELIENĖS  DARBO LAIKAS

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

    8.00-13.00

    9.00-18.30

    -

    -

    -

    Pietų pertrauka

    -

    13.00-14.00

    -

    -

    -

    LOGOPEDO PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS
    Vertinimas, problemos nustatymas
    • įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus (tiria ir įvertina mokinių tartį, rašymo ir skaitymo
    gebėjimus);
    • nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, dėl jų kylančius specialiuosius ugdymosi poreikius;
    logopedo  pagalbos skyrimas vadovaujantis mokinio įvertinimo informacija, mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų ;
    • mokinių sąrašą, kuriems numatoma (reikia) teikti logopedo pagalbą, suderina  su mokyklos VGK , teikia tvirtinti mokyklos vadovui  ir suderina su pedagogine psichologine tarnyba;
    Logopedo pagalbos teikimas
    mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų šalinimas, individualių, pogrupinių, grupinių užsiėmimų (pratybų) metu,
    • šalina mokinių tarties sutrikimus bei padeda vaikams, susiduriantiems su mokymosi sunkumais skaitymo bei rašymo srityse (pagalba mokiniams teikiama ne pamokų metu);
    • 2–3 mėnesius stebi mokinius, kuriems pašalintas kalbos ar kitas komunikacijos sutrikimas.
    Darbas mokyklos gerovės komisijoje
    • padeda nustatyti kitus mokinių specialiuosius poreikius;
    • ruošia dokumentus siunčiant mokinius nuodugniam ištyrimui į Pedagoginę psichologinę tarnybą.
    Mokyklos bendruomenės narių konsultavimas, švietimas
    • konsultuoja  mokytojus, mokinių tėvus (įstatyminius atstovus) logopedinės pagalbos teikimo
    mokiniams klausimais;
    • padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba,
    mokomąją medžiagą ir mokymo priemones;
    • šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais mokinių kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų
    prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
    Kita veikla
    • rengia logopedinės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo  priemones;
    pildo teisės aktuose nustatytus logopedo veiklos dokumentus.

    Tėvai gali kreiptis į logopedę, jei:

    • vaikas netaisyklingai taria ar netaria garsų;
    • vaiko kalbos išsivystymas neatitinka amžiaus;
    • rašydamas praleidžia raides, sukeičia jas vietomis, vienas raides keičia kitomis;
    • sunkiai sekasi išmokti skaityti.

    Mokytojai gali kreiptis į logopedę, jei:

    • reikia pagalbos parenkant mokiniams mokymo medžiagą ir mokymo priemones;
    • iškilo klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
    KAUNO „NEMUNO“ MOKYKLA LOGOPEDĖS VIKTORIJOS VAIDELIENĖS DARBO LAIKAS Savaitės dienos darbo valandos/ Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Darbo laikas (13,5 val.) 8.00-13.00 val. 9.00-18.30; - - - Pietų pertrauka - 13.00-14.00 - - - Viktorija Vaidelienė Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. Mob. tel. 863068279
  • MOKYKLOS PSICHOLOGĖS DOVILĖ STEPONAVIČIENĖ DARBO LAIKAS

    Savaitės dienos darbo valandos/

    Pirmadienis

    Antradienis

    Trečiadienis

    Ketvirtadienis

    Penktadienis

    Darbo laikas

    -

    8.00- 19.30

    8.00-18.30

    -

    -

    Pietų pertrauka

    -

    13.00-13.30

    13.00-13.30

    -

    -

    PSICHOLOGO PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR TURINYS

    Moksleivių, jų tėvų ar mokytojų konsultavimas.
    Psichologinis įvertinimas.
    Psichologinis švietimas.
    Psichologinių problemų prevencija.
    Rengiamos, organizuojamos ir įgyvendinamos prevencinės priemonės bei programos.

    Mokiniai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

    • susiduria su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų;
    • nori atrasti, koks mokymosi stilius jiems padės pasiekti geriausių rezultatų moksle;
    • susiduria su įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;
    • nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti, atsisakyti drovumo;
    • nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;
    • susiduria su liūdesiu ar nerimu;
    • gedi artimo žmogaus ar naminio gyvūnėlio;
    • liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);
    • nori pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris jo nebaus ir neišduos;
    • susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis: kur stoti mokytis ir pan.;
    • abejoja dėl savo gebėjimų bei talentų;
    • nori atsisakyti žalingų įpročių;
    • nori tobulėti kaip asmenybė ir t. t.

    Mokinių tėvai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

    • nori sužinoti vaiko nesėkmių mokykloje priežastis ir spręsti su jomis susijusias problemas

    (mokymosi motyvacijos, nepažangumo, pamokų nelankymo ir t.t.);

    • nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;
    • nori patobulinti bendravimo su vaiku ar vaiko auklėjimo įgūdžius;
    • tiki, kad santykius su vaiku gerinti įmanoma ir niekada ne vėlu;
    • vyksta skyrybų procesas ir tėvai rūpinasi vaiko psichologinės gerovės išsaugojimu;
    • pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;
    • vaikas mikčioja ar jam pasireiškia tikas;
    • vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;
    • rūpinasi vaiko saugumu mokykloje;
    • vaikas konfliktuoja su mokytoju ar klasės draugais;
    • nori sužinoti ar kyla klausimų apie vaiko raidos ypatumus ir t. t.

    Mokytojai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

    • nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi prielaidas ir bendradarbiauti padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
    • nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;
    • nori sukurti palankų klasės mikroklimatą;
    • nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją;
    • susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriantis ugdytinis, ugdytinio gedėjimas savižudybė, pedofilijos atvejai, ir pan.

  • Atnaujinta .